Шановні друзі!

 ЗагривийВітаємо Вас на сторінках офіційного сайту Звягельської районної ради.

       Даний сайт створено з метою реалізації відкритості та прозорості діяльності районної ради, відповідальності та звітності перед громадою, а також забезпечення права жителів району на одержання достовірної інформації щодо роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядування.
      На нашому сайті також діє система обговорення актуальних питань соціально-економічного, громадського, політичного життя району. Тому, закликаю громадян з активною життєвою позицією взяти участь в обговоренні проблемних питань, а також чекаємо Ваших цікавих пропозицій.
     Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Звягельщини.

З повагою
Голова Звягельської районної ради                            

   Артур Загривий

Останні новини

Призначення житлових субсидій з травня 2021 року

соцВідповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №420 від 14.04.2021року з 01 травня 2021 року Урядом змінено порядок призначення житлових субсидій. Таким чином під час призначення житлових субсидій враховуватимуться доходи від розміщення депозитів та дивідендів від цінних паперів. При цьому скасовується функціонування комісій, утворених районними державними адміністраціями та виконавчим комітетами міських рад як окремого суб’єкта владних повноважень, що виносить рішення щодо призначення в окремих випадках житлових субсидій.

Житлові субсидії непрацездатним непрацюючим особам, які проживають самі, будуть призначатися на понаднормову площу житла (збільшення соціальної норми на 30%), про що необхідно зазначити в заяві.

На наступний термін житлова субсидія буде призначатись з травня 2021 року. Лише в готівковій формі та після падання нової заяви та декларації.

У травні 2021 р. призначення житлової субсидії (у тому числі на наступний період) здійснюється лише після подання нових заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Заяву та декларацію з травня 2021 року можна подати особисто (або уповноваженою особою), надіслати поштою або надіслати в електронній формі через веб–сайт Мінсоцполітики з накладанням кваліфікаційного електронного підпису або через Єдиний веб-портал електронних послуг.

Детальніше...

Які ресурси - корисні телефони, сайти та сторінки у соцмережах - допоможуть знайти потрібну інформацію пацієнту?

ресурси1. Контакт-центр НСЗУ за номером 16-77. Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні. Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 год. в офіційно робочі дні. В інший час спрацьовує автовідповідач, який в автоматичному режимі здатний надати відповіді на більшість питань.

Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:

-Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?

-Чи надає найближча або будь-яка інша лікарня відповідну медичну допомогу в межах Програми медичних гарантій?

-Який обсяг меддопомоги є безоплатним за відповідними пакетами медичних послуг?

-Які препарати входять до програми “Доступні ліки” і де знаходиться найближча аптека з “Доступними ліками”?

Детальніше...

6 травня стартує реєстрація на додаткову сесію ЗНО

21З 6 до 18 травня триватиме реєстрація для участі в додатковій сесії зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року. Про це інформує Український центр оцінювання якості освіти.

Право на реєстрацію в цей період мають особи, які:

-не змогли зареєструватися під час основного періоду реєстрації і проживають (перебувають) на території, на якій встановлено карантин, режим надзвичайної ситуації або надзвичайного стану;

-брали участь в антитерористичній операції та/або у заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, або належать до категорії осіб з неконтрольованих територій та не зареєструвалися для участі в зовнішньому оцінюванні в основний період;

Детальніше...

Служба зайнятості Житомирщини знову працює в звичному режимі

цзЗ 5 травня усі міські центри зайнятості та районні філії в Житомирській області відновили особисті прийоми громадян і готові до надання комплексу послуг зі сприяння у працевлаштуванні безпосередньо у приміщеннях.

Для реєстрації в службі зайнятості громадяни також можуть скористатися єдиним порталом державних послуг «Дія» https://diia.gov.ua за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), для зручності - перейдіть за посиланням (https://is.gd/Pe3Nk2).

Нагадуємо, що обслуговування здійснюється з дотриманням усіх карантинних правил, тож просимо шукачів роботи та роботодавців не забувати про засоби індивідуального захисту.

Довідкова інформація за телефонами гарячих ліній в обласному центрі зайнятості: 0 (412) 47-00-02, 47-36-80.️

Контакти підрозділів обласної служби зайнятості у містах і районах Житомирської області- на офіційному сайті за посиланням: https://zhy.dcz.gov.ua/publikaciya/kontaktni-telefony-centriv-zaynyatosti-ta-filiy-zhytomyrskogo-oblasnogo-centru.

Джерело: https://www.facebook.com/ztocz/posts/2777610792552408

Хто та як зможе купувати землю в Україні?

земляВже з 1 липня цього року набере чинності Закон, який має на меті запустити обіг землі сільськогосподарського призначення в Україні. Проте, з цього дня ще не кожен охочий зможе придбати ділянку. Лише українці як фізичні особи, і лише до 100 га в одні руки. Переважне право на придбання надаватиметься тим, хто орендує землю з 2010 року. При цьому ціна на земельні ділянки до 2030 року не може бути нижчою нормативної грошової оцінки.

А вже починаючи із січня 2024 року купувати землю зможуть і компанії, але не більше ніж 10 000 га.

Банк може отримати землю у власність лише як заставне майно і повинен продати за 2 роки.

Які особливості купівлі-продажу сільськогосподарської землі?

1.Перевірка покупця нотаріусом.

Покупця будуть перевіряти на предмет можливості придбання ним землі в певних розмірах.

Перевірка проводиться з використанням відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного земельного кадастру, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Якщо за результатами перевірки буде виявлено невідповідність таким вимогам – нотаріус відмовлятиме у посвідченні угоди.

Детальніше...

Ви тут:Головна