Шановні друзі!

 ЗагривийВітаємо Вас на сторінках офіційного сайту Звягельської районної ради.

       Даний сайт створено з метою реалізації відкритості та прозорості діяльності районної ради, відповідальності та звітності перед громадою, а також забезпечення права жителів району на одержання достовірної інформації щодо роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядування.
      На нашому сайті також діє система обговорення актуальних питань соціально-економічного, громадського, політичного життя району. Тому, закликаю громадян з активною життєвою позицією взяти участь в обговоренні проблемних питань, а також чекаємо Ваших цікавих пропозицій.
     Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Звягельщини.

З повагою
Голова Звягельської районної ради                            

   Артур Загривий

Останні новини

Міністерство освіти і науки України: вступна кампанія 2021

вступНапередодні основного етапу вступної кампанії 2021 Міністерство освіти і науки України та Державне підприємство «ІНФОРЕСУРС» традиційно запускає серію відеороз’яснень з найбільш поширених питань, які турбують майбутніх студентів та їхніх батьків.

Ролики доступні на сайті МОН у розділі «Вступна кампанія 2021» bit.ly/2TMGFrA та на офіційному YouTube-каналі Міністерства bit.ly/3g86zio.

Відеороз’яснення також будуть супроводжуватись відповідними інфографіками, які відображатимуть основні етапи вступної кампанії. Вони будуть розміщені в розділі «Вступна кампанія 2021» на офіційному сайті МОН, поширені в соцмережах та засобах масової інформації.

База відеороз’яснень для вступників буде поповнюватись новими матеріалами до 1 липня – початку основного етапу вступної кампанії 2021 який розпочнеться з реєстрації електронних кабінетів вступників та завантаження необхідних документів.

Докладніше: bit.ly/35kCfLn

Джерело: https://bit.ly/2RIsB1F

10 червня запроваджено електронні трудові книжки

книжка10 червня 2021 року запроваджено електронні трудові книжки, зокрема набуває чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі".

Починаючи з 2004 року призначення пенсійних виплат здійснюється за даними обліку трудової діяльності працівника у Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування. Законом встановлено, що відсутні відомості про трудову діяльність, які є в паперових трудових книжках та відсутні в електронному вигляді, будуть вноситись до Держреєстру протягом 5 років. Тобто, протягом цього періоду враховується як паперова трудова книжка, так і електронна форма. Якщо у людини є трудовий стаж до 2004 року, внести цю інформацію в електронний реєстр можна самостійно або за допомогою роботодавця.

Наразі паперові трудові книжки використовуються для обчислення спеціального стажу, для підтвердження стажу у відповідній сфері тощо. За допомогою електронної трудової книжки необхідну інформацію можна отримати на порталі Пенсійного фонду України.

Детальніше...

Фонд соціального захисту інвалідів запровадив роботу «гарячої лінії» +38 (096) 502-502-6 для звернень громадян з питань забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

с9 червня 2021 розпочала роботу телефонна «гаряча лінія» Фонду соціального захисту інвалідів.

Метою створення «гарячої лінії» є надання довідково-консультативної допомоги громадянам, які звертаються в телефонному режимі з питань забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації.

«Гаряча лінія» працює щоденно з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 18.00 за номером телефону: +38 (096) 502-502-6.

Під час звернення заявнику слід повідомити таку інформацію:

1. прізвище, ім’я та по батькові (якщо є уповноваженою особою (представником) – відповідні дані особи, в інтересах якої діє);

2. суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги);

3. поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону.

Детальніше...

Закон 1423 (проєкт 2194) – нова «Земельна Конституція»

децСаме через масштаби та важливість змін, що вносить Закон України №1423-IX від 28.04.2021 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», його називають «Земельна Конституція».

Більшість його положень набули чинності з 27.05.2021 року, дня наступного за днем його опублікування, проте частина набуде чинності 1.07.2021, 24.07.2021 року, через три, шість, дванадцять місяців. Тому в даному огляді ми детально зупинимося на нормах, що вже набули чинності та в загальних рисах поінформуємо, які зміни чекають в осяжному майбутньому.

Розпорядження землями за межами населених пунктів

Розділ 10 Перехідних положень ЗКУ доповнений пунктом 24, що передбачає, що землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель:

1.що використовуються органами державної влади, державними підприємствами, установами, організаціями на праві постійного користування (у тому числі земельних ділянок, що перебувають у постійному користуванні державних лісогосподарських підприємств, та земель водного фонду, що перебувають у постійному користуванні державних водогосподарських підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, національних галузевих академій наук);

Детальніше...

Кабінет клієнта системи БПД: як зареєструватися?

БПДВже декілька днів, як у наших громадян є можливість скористатись новим сервісом системи безоплатної правової допомоги - Кабінетом клієнта. Поки що Кабінет працює у тестовому режимі та надає можливість отримати онлайн безоплатну первинну правову допомогу.

Для отримання доступу до Кабінету клієнта необхідно здійснити 3 прості кроки:

1.Зайти на сайт системи безоплатної правової допомоги - https://www.legalaid.gov.ua/

2.У вкладці «Клієнтам» перейти до розділу «Кабінет клієнта» та зареєструватися.

3.Ввести адресу особистої електронної пошти, на яку надійде лист із посиланням для створення пароля від облікового запису.

Зареєстрований клієнт може увійти до головної сторінки кабінету, яка містить такі інформаційні блоки:

- Налаштування профілю користувача; 

- Меню; 

- Безоплатна первинна правова допомога: 

  • історія поданих звернень, що містить всі запитання, які раніше надсилав користувач, та відповіді на них;
  • деталі звернень
  • статус поданої заявки.

Детальніше...

Ви тут:Головна